dilluns, 14 d’abril de 2008

Els ISPs i ONO en particular

Que el tracte que rebem els clients per part dels ISPs (Internet Service Provider) és lluny de ser bo és més que evident.

Els serveis d'atenció a l'usuari solen ser patètics i molts cops tú sen saps més que ells, això si aconsegueixes parlar-hi, clar, perquè un servidor es va estar mitja hora de rellotge penjat al telèfon i finalment vaig penjar, ja n'hi havia prou.

El problema és que vagis on vaigs, mai tens la seguretat que et donaran un bon servei a un preu raonable.

A més, pel que sembla, alguns d'ells redueixen l'amplada de banda de la connexió de forma voluntària, prioritzant la navegació i el correu ja que els p2p consumeixen ample de banda.

Penso que qui té internet a casa vol disposar d'una amplada de banda per a consumir-la com li plagui, que per això paga i no poc en molts cassos. El consumidor contracte un servei d'accés a internet, en general.

Tot això, en el cas d'Ono encara sembla més descarat i sino veieu aquests videos que he trobat a un post de buenrato que mostren com se senten els clients d'Ono i el tarannà del SAT d'ONO, i que consti que aquest tarannà també el tenen (segurament) la resta d'ISPs, almenys YAcom també està en la línia.