dissabte, 10 de maig de 2008

Whitman: per a menjar bé

Ahir, com que era el meu aniversari vam anar a sopar fora.

Vam triar el restaurant Whitman de Vilafranca, que tot just fa set mesos que és obert. No va ser una tria cega, ja el coneixiem i sobretot jo atès que durant els mesos d'hivern hi he anat a dinar força sovint.

Una vegada més no puc més que lloar l'ambient i la cuina d'aquest restaurant, una aposta arriscada, crec jo, ja que està situat en una zona on aquests tipus de restaurants de "nova cuina" (així en dic jo i que consti que no en tinc ni idea) potser no tenen tanta sortida però que poc a poc es va establint més i més fins al punt que un servidor ja el considera el restaurant número u de Vilafranca i rodalies.

Tant si s'hi va de menú diari com a sopar de nit, els plats són excel·lents, les racions són les justes per a poder menjar un primer, un segon i unes postres sense sortir fet una bola.

L'ambient, tranquil en tot moment, acompanya el menjar i ajuda a gaudir-ne encara més.

Ja ho sabeu, si voleu menjar bé restaurant Whitman, a Vilafranca.