dimecres, 6 d’agost de 2008

Llamp de rellamp !!

Això és el què deia el capità Haddock, company d’aventures de’n Tintin, i aquest és el tema d’aquesta entrada.

Resulta que ahir hi va haver una petita tempesta elèctrica i un servidor, que és aficionat a la fotografia, va aprofitar per muntar el “tinglado” a veure si tenia la sort de poder fotografiar algún llamp.

Ja ho he intentat altres cops però al final mai aconseguia enganxar-ne cap; sempre apareixien mentre l’obturador estava tancat, abans o després de disparar o mentre feia neteja de les fotos sense valor.

Ahir, però, vaig tenir una mica més de sort i dues de les moltes fotos que vaig fer, van sortir bé.

La llàstima és que m’hi vaig posar massa tard perquè ens vam adonar que hi havia la tempesta quan va acabar la pel·lícula que estàvem veient, cap allà a dos quarts d’onze.

Però bé, almenys vaig aconseguir aquestes dues fotos que també són les primeres.

A veure si us agraden...


1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja les pots enviar a TV3...