dissabte, 13 de setembre de 2008

El listillo informático

Navegant per la immensitat de la xarxa de tant en tant et trobes alguna adreça que t'agrada especialment. Això mateix m'ha passat aquest matí a primera hora.

Com que la nena m'ha fet llevar una mica més d'hora del què jo volia, m'he posat a navegar i he anat a petar a un blog de nom El listillo informático, on l'autor, un tècnic informàtic, explica les seves vivències a la botiga.

El subtítol del blog ja descriu perfectament què hi trobarem: Casos verídicos de lo que ocurre día a día en una tienda de informática.

Creieu-me si dic que val la pena llegir totes i cadascuna de les entrades que hi ha al blog, perquè em penso que tots els que d'alguna forma estem o hem estat relacionats amb el món de la informàtica ens hem trobat situacions similars o, almenys, som perfectament capaços d'entendre el què aquest bon home explica.

Gaudiu-ne !

2 comentaris:

Privateer ha dit...

Haurem de donar les gracies a la teva filla, ja que gracies a ella t'has llevat d'hora i has arrivat al meu blog. Moltes gracies per el teu escrit.

Salutacions :-)

Privateer

Autor de "El listillo informático"

faktor ha dit...

je je je.. de res !