dissabte, 1 de novembre de 2008

Benvinguda, Cabra Intrèpida

Com ja us haureu imaginat, "el nene" no s'ha pogut resistir i s'ha instal·lat la última release d'Ubuntu, la 8.10 Intrepid Ibex.

I és que un és curiós de mena i després d'haver-lo instal·lat sense problemes al PC de la sala m'he decidit de fer-ho també al portàtil.

Com que ahir a la nit vàrem arribar de sopar i no tenia son em vaig liar la manta al cap (està ben dit això en català?) i el vaig instal·lar, des de zero, que ho prefereixo sobre un actualització.

Vaig fer còpia dels favorits del Firefox i de tot l'Evolution. No vaig salvaguardar res més perquè normalment els documents, feina de la UOC, descàrregues i demés coses les tinc en una partició a part, així, quan vull reinstal·lar pel motiu que sigui, sé que ho tinc tot separadet.

Doncs bé, el procés d'instal·lació segueix en la línia de les anteriors versions, és molt senzill, tarda poc i s'autoconfigura ell solet.

Un cop instal·lat, cosa que no em va dur més de 20 minuts, vaig reinstal·lar la resta de programes de nou (poca cosa.. VLC, NetBeans, Exaile, Decibel i DropBox) i vaig recuperar els favorits del Firefox i vaig restaurar el backup de l'Evolution.

I en aquest punt, en la restauració del backup de l'Evolution, vaig quedar gratament sorprès perquè m'ho va restaurar absolutament tot: missatges, carpetes, configuració de les vistes, comptes de correu... Molt bé, la veritat.

Doncs apa, res, ja tenim aquí el nou Ubuntu. Algunes de les novetats, aquí.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Factor, saps qui soc????

Estic fent proves amb això del blogspot...

Ja et diré que tal dilluns..
jeje

Merci per tot vecinuuu.

faktor ha dit...

Je je je.... em faig una lleugera idea...

Per cert, és faktor, amb k de faktor.